„NAGYON TETSZIK, HOGY NEM KELL ÁLLANDÓAN TELEFONÁLGATNI, MI A HELYZET.“

Rendelés témában interjúalanyunk Orhan Bingöl

Orhan Bingöl az „Internet-generációhoz“ tartozik. A lakatosmester nyitott minden technikai újítással szemben, és szívesen halad a korral. A MEVACO online shopját rendszeresen használja.
Segítséget jelent az Ön számára, hogy az online shopot a nap 24 órájában használhatja?

Igen, természetesen, hiszen néha szombaton is dolgozom. És tegnap este is 6 órakor került rá sor. Még ha telefonon el is értem volna valakit, azt mondta volna nekem: „Küldjön egy faxot vagy egy e-mailt, holnap reggel megnézem“. Vagyis nem tudtam volna továbbdolgozni. Viszont megoldottam online, és estére már kész volt a saját ajánlatom is.

Bingöl úr, Ön mit értékel a MEVACO-ban?

Például az online kínálatot, az fantasztikus. Az ember csak odaül a számítógép elé, és saját maga is készíthet vagy ellenőrizhet egy ajánlatot. Nem kell többé várakozni, mint régebben. Ezt nagyon jónak találom. Sikerélményeim is vannak. Tegnap például kinyomtattam egy MEVACO-s ajánlatot, és senkit nem kellett ezzel terhelnem, ezután beépítettem a saját kalkulációmba. Én egyedül gyorsabban megcsináltam, mintha valakinek el kellett volna magyaráznom, mit akarok.

Az állandó elérhetőségen kívül milyen előnyöket kínál még Önnek az online shop?

Nem kell rajzokat készítenem. Az ajánlattétel során gyakran egyáltalán nem tudom még a pontos méreteket, vagyis nem tudok konkrét ajánlatot kérni Egyszerűen csak utánanézek és böngészek, hogy is nézhet ez ki. Ezt követően megváltoztathatom, és összehasonlíthatom az előzővel. Tegnap is épp ezt csináltam. Vettem egyszerűen egy körülbelüli méretet, és azzal dolgoztam ki az ajánlatot.

"Viszont megoldottam online, és estére már kész volt a saját ajánlatom is"

Hogyan szokott a MEVACO-nál rendelni? Általában az online shopon keresztül vagy telefonon?

Sváb ember vagyok, így természetesen az online shopon keresztül. Az árengedmény miatt. (nevet). Itt számla ellenében is vásárolhatok, és minden árat azonnal le tudok kérni. De ami a legfontosabb, látom az egyes tételek szállítási határidejét.

Konfigurált már kívánt méretű terméket az online shop segítségével?

Igen. A MEVACO-nál ez tényleg nem bonyolult. Egyszerűen csak megadtam a méreteket és a szegélyeket, majd rögtön megkaptam az árat és a szállítási határidőt, és már rendelhettem is. (Rövid szünet.) Nos, a legelső alkalommal még nem voltam benne biztos, hogy minden meg is fog érkezni, így telefonon is utánaérdeklődtem. (mosolyog). Minden úgy érkezett meg, ahogyan kértem. Ma már egyáltalán nem vagyok bizonytalan. Főként az egyszerű konfigurációkat készítem szívesen online, mert azt még este is meg tudom rendelni.

Egyszerű konfigurációkat? Mire gondol pontosan?

Egész sok dolgot lehet – főként a perforált lemezek esetében – egyéni igényeknek megfelelően legyártatni. Vegyük például a sarokkialakítást vagy a lemezek különféle formáit. A MEVACO online shopjában inkább csak az egyszerű konfigurálásra van azonban lehetőség – vagyis az egyedi méret és a szegélyek megadására. Ha még több egyedi dolgot szeretnék, telefonon kell megrendelnem a lemezt.

"Egyszerűen csak megadtam a méreteket és a szegélyeket, majd rögtön megkaptam az árat és a szállítási határidőt, és már rendelhettem is."

Elégedett a rendelés és a szállítás folyamatával– függetlenül attól, hogy telefonon vagy online rendelt?

Egészen őszintén: Mihelyt leadtam a rendelést, én már nem foglalkozom ezzel. Ha egyedi gyártást kérek, akkor röviden ránézek a visszaigazolásra és az adatokra, és ennyi. Megbízom a visszaigazolt határidőben. Nagyon tetszik, hogy nem kell állandóan telefonálgatni, hogy mi a helyzet.

Mire büszke a munkája során?

„Amikor elmegyek egy épület mellett és látom, hogy azon egyet s mást én csináltam.“